StoryEditor

Najlepšie ingrediencie reklamy? Kreativita agentúry a odvaha klienta

20.05.2024, 16:02

Spolu s Art Directors Clubom pokračujeme v rubrike ADC profil. Slovo v nej dostanú kreatívci, ktorí stoja za špičkovými reklamnými kampaňami. A takou je aj copywriterka Free Andy Eva Myjavcová. Na reklame ju najviac baví vymýšľanie a neznáša neférové tendre.

Komu vďačíš za to, že robíš reklamu?

Láske k príbehom a nenávisti k matematike.

Oľutovala si niekedy toto svoje rozhodnutie?

Nikdy. Do dnešných dní ma udivuje, že aj na Slovensku sa dá uživiť vymýšľaním a písaním.

Čo musí mať človek, aby uspel v reklame?

Musí vedieť nasávať inšpiráciu, aby dokázal z obyčajných vecí robiť neobyčajné, a tiež vedieť prijať feedback, aby sa vedel posúvať.

Čo ťa baví na tvojej práci úplne najviac?

Samotné vymýšľanie. To, keď sedíte nad projektom a hľadáte správne riešenie zadania. Pred sebou vidíte rôznorodé možnosti a vyberáte z nich tie, ktoré budú pre klienta tie správne.

Na ktorý moment z procesu tvorby sa vyslovene tešíš?

Na nezáväzné trepkanie počas brainstormingu. Mám rada, keď nás myšlienky zavedú k hlúpym vtipom...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. máj 2024 14:12