„Maminka príroda, nie si na to sama.“ Značka Rajec v novej kampani ďakuje prírode a vyzýva k starostlivosti o ňu.
StoryEditor

Značka Rajec v novej kampani ďakuje prírode a vyzýva k starostlivosti o ňu

20.05.2024, 14:09
Autor:
redred

V televíznom spote sa opäť vracia do panensky čistej prírody v Rajeckej doline, miesta, kde táto voda pramení. Sprievodcom po nedotknutom údolí je malý chlapec, ktorý ďakuje prírode a sľubuje, že na všetko nie je sama.

Slogan „Patentované prírodou“ je so značkou Rajec spojený rovnako neodmysliteľne ako reklamy, ktoré sú charakteristické svojou prirodzenosťou, čistotou a pokojom. V novej kampani bolo pre Rajec, ktorá je súčasťou portfólia spoločnosti Kofola už 20 rokov, kľúčové zachovať si túto unikátnu prírodnú tonalitu komunikácie. Pritom ale jasne povedať, že nejde o značku, ktorá sa nečinne prizerá, ale naopak, aktívne prírode pomáha. Zároveň chcela predstaviť novinku – dojčenskú vodu Rajec vo vratnej sklenenej fľaši Cirkulka.

image

„Maminka príroda, nie si na to sama.“ Značka Rajec v novej kampani ďakuje prírode a vyzýva k starostlivosti o ňu.

„Doteraz sme v kampaniach značky Rajec prírodu pozorovali s rešpektom, z diaľky a nechali sme ju „tvoriť“. Teraz sa komunikácia mení s tým, ako sa vyvíja prístup značky ku krajine, kde táto voda pramení. V Rajeckej doline sa totiž prírode aktívne snažíme pomáhať,“ uvádza Tereza Chládková, manažérka značky Rajec, Kofola Česko Slovensko,  a dodáva, že správať sa k prírode ohľaduplne už dnes nestačí.

image

„Maminka príroda, nie si na to sama.“ Značka Rajec v novej kampani ďakuje prírode a vyzýva k starostlivosti o ňu.

V Rajeckej doline, ktorá je certifikovaná ako BIO oblasť pre voľný zber bylín, značka realizuje udržateľné projektydlhodobo. „Už pred niekoľkými rokmi sme sa rozhodli, že sa o prírodu budeme systematicky starať a pomáhať jej, aby na všetko nebola sama. V Rajeckej doline preto spolu s neziskovou organizáciou Kvapka Rajeckej doliny monitorujeme stav krajiny a pracujeme na opatreniach na zadržiavanie vody v krajine, v blízkosti našich vrtov sa ale staráme aj o včely a v spolupráci s lokálnymi pestovateľmi sadíme a ručne zbierame bylinky.“

image

„Maminka príroda, nie si na to sama.“ Značka Rajec v novej kampani ďakuje prírode a vyzýva k starostlivosti o ňu.

Jedným z ďalších krokov v rámci udržateľnosti je tiež predstavenie Rajec Dojčenskej vody vo vratnej litrovej sklenenej fľaši Cirkulka. „Z odborných analýz vyplýva, že vratné obaly sú jedným z najlepších riešení vo vzťahu k prírode,“ dodáva Tereza Chládková. Spolu s ďalšími obľúbenými nápojmi Kofola a Vinea je Cirkulka alternatívou pre všetkých, ktorí nechcú kupovať nealko nápoje v jednorazových obaloch, hľadajú udržateľné riešenie alebo im jednoducho nápoje zo skla viac chutia. Na Slovensku nájdu zákazníci Rajec Dojčenský v skle napríklad v sieti Kaufland.

image

„Maminka príroda, nie si na to sama.“ Značka Rajec v novej kampani ďakuje prírode a vyzýva k starostlivosti o ňu.

„Rajec patrí k značkám, ktoré sú mi svojím nastavením veľmi blízke. Drží si svoju tvár, zostáva verná svojim hodnotám, robí to inak ako ostatní. Kedysi som mala možnosť pre ňu pracovať a veľmi rada sa k nej teraz po rokoch vraciam. Dúfam, že aj vďaka nášmu konceptu „Príroda je maminka nás všetkých“ vykročí k ďalším úspechom – po svojom, ticho a bez zbytočného okázalého reklamného humbugu,“ dodáva k novej spolupráci so značkou Rajec. Tereza Svěráková, Creativelead v agentúre OAK Prague, ktorá je podpísaná pod kampaňou.

image

„Maminka príroda, nie si na to sama.“ Značka Rajec v novej kampani ďakuje prírode a vyzýva k starostlivosti o ňu.

Kampaň "Príroda je maminka nás všetkých" štartuje 20. mája a potrvá až do konca augusta. Kľúčovou zložkou kampane je tridsaťsekundový spot, ktorý pobeží na televíznych staniciach v Českej republike aj na Slovensku. Ďalším pilierom je komunikácia v online prostredí, rádiu a tiež prostredníctvom OOH.

Vizitka kampane:

Názov: Maminka príroda, nie si na to sama

Klient: Rajec – Kofola ČeskoSlovensko

Brand manažéri: Tereza Chládková, Richard Gažo, Martin Musila

Agentúra: OAK Prague

Creative lead: Tereza Svěráková

Client lead: Tomáš Dvořák

Creative director: Eugen Finkei

Art director: Vítězslav Mecner

Copywriter: Daniel Friš

Produkcia: Creative Embassy

Réžia: Maroš Milčík

Kamera: Radim Střelka

Použité médiá: TV, Facebook, Instagram, Youtube, OOH, Rádio

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. máj 2024 14:09