Kampaň Unicefu na tohtoročnú charitatívnu zbierku Modrý gombík.
StoryEditor

UNICEF Slovensko v novej kampani tvrdí, že nedostatok jedla neexistuje

17.05.2024, 10:04
Autor:
redred

V novom reklamnom spote pre zbierku Modrý Gombík, UNICEF Slovensko a reklamná agentúra EFFE poukazujú na to, že príčinou pretrvávajúceho hladu vo svete nie je nedostatok jedla, ale jeho zlá distribúcia.

Unicef prichádza so zaujímavou kampaňou ku charitatívnej zbierke Modrý gombík, ktorú sa bude tento rok organizovať na Slovensku už po 18-krát. 

Na celom svete sa každoročne vyrobí o 1,5 krát viac jedla ako skonzumujeme. Napriek tomu milióny detí v krízových oblastiach naďalej trpia podvýživou a hladom. Agentúra EFFE a režisérske duo Wolfberg a Max Turek spojili sily a vznikol tak televízny a online spot, poukazujúci na kritickú potrebu lepšej distribúcie jedla. Za produkciou spotu stojí pražská spoločnosť Bistro Films. Všetci zúčastnení pracovali bez nároku na honorár.

image

Kampaň Unicefu na tohtoročnú charitatívnu zbierku Modrý gombík.

Pracovať s dvoma veľkými menami na jednom projekte je skvelé. A tu boli hneď tri! Unicef, Wolfberg aj Max Turek. Samozrejme veľká vďaka patrí aj produkcii Bistro Films Praha a každému jednému, ktorí prispel. Verím, že sme natočili dobrý spot pre dobrú vec.“ povedal kreatívny riaditeľ agentúry EFFE, Martin Motáček.

Tohtoročný 18. ročník zbierky Modrý Gombík prebieha v uliciach a na školách po celom Slovensku od 13.mája do 19. mája. Prispieť však môžete aj z pohodlia domova cez SMS, zaslaním textu “modrygombik” na číslo 844 v hodnote 3€ do 14. júla 2024, alebo kedykoľvek počas roka cez webovú stránku UNICEF Slovensko. Výnos zo zbierky bude venovaný na pomoc deťom a rodinám v najchudobnejších a konfliktom zasiahnutých regiónoch sveta.

UNICEF je fond OSN financovaný z dobrovoľných príspevkov, ktorý má zastúpenie vo viac ako 190 krajinách a územiach. Jeho cieľom je obhajovať práva detí a pomáhať im napĺňať ich potenciál od raného detstva až po dospievanie. Viac informácií o tom, ako podporiť zbierku Modrý Gombík a pomôcť v boji proti detskému hladu, nájdete na webe UNICEF.

Vizitka kampane:

Klient: UNICEF Slovensko

Agentúra: Effe

Creative Director: Martin Motáček

Art Director: Lukáš Pompa

Copywriter: Martin Motáček, Katarína Noskajová

Stratégia: Martin Motáček

Account Manager: Dominika Šoltésová

Produkcia: Bistro Films Praha

Režisér: Wolfberg + Max Turek

Photography: Michal Janči

Executive producer: Pavel Prejda

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. máj 2024 15:26