V novom spote si zahral popri Brankovi Radivojevičovi aj jeho syn Luka.
StoryEditor

Kampaň Telekomu s Radivojevičom pokračuje. Spot so synom Lukom zvládli v šibeničnom čase

13.05.2024, 10:33
Autor:
redred

Agentúra MUW Saatchi&Saatchi pripravila v aktuálnej kampani pre slovenského operátora ešte jeden spot, ktorý diváci uvidia v reklamných brejkoch najsledovanejšej televíznej udalosti – MS v hokeji.

Slovak Telekom v poslednom TV spote hovorí, že rodina je ten najdôležitejší tím. Jeho tvárou sa stal známy slovenský hokejista Branko Radivojevič s rodinou. Jeden člen však na natáčaní chýbal. Jeho najstarší syn Luka ide v otcových stopách a už v roku 2020 odišiel do Švédska, kde hrá za tím Örebro HK. Aj napriek diaľke sú s otcom stále v spojení, čo využil Telekom pre špeciálny TV spot, v ktorom si Branko s Lukom dávajú netradičný tréning – cez videohovor.

„Mali sme týždeň do natáčania TV spotu, keď MUW prišlo s druhým scriptom. Vedeli sme, že času je šialene málo, no keď nám ho agentúra odprezentovala, okamžite sme sa doň zamilovali a hovoríme: ‚Poďme to natočiť!‘“ opisuje vznik spotu Michal Mrnčo, manažér marketingovej komunikácie v Slovak Telekome. „To, ako rodina Radivojevičovcov funguje na diaľku, nám výborne zapadlo do komunikácie služby Magenta 1, pretože jej zmyslom je práve spájanie rodín,“ dodáva.

„Veľmi rýchlo sme zistili, že žiadny príčetný režisér by do spolupráce v takom šibeničnom termíne nešiel. Nechceli sme, aby scenár skončil v koši, tak sme klientovi s malou dušičkou vysvetlili, že je jediná šanca, ako to spraviť: zrežírujem to ja sám,“ hovorí kreatívny riaditeľ MUW Saatchi&Saatchi Jaroslav Vígh a dodáva: „Ďakujem kolegom a produkcii, že sme to spolu v takom krátkom čase dali dokopy, Brankovi za skvelý výkon a Lukovi, ktorý svoju časť zvládol perfektne nahrať sám na štadióne v Örebro. A, samozrejme, klientovi za dôveru tomu najjuniornejšiemu režisérovi.“

image

Telekom v spolupráci s TV JOJ.

Telekom sa stáva výraznejšou súčasťou MS v hokeji. Okrem emotívneho spotu predstavuje exkluzívnu spoluprácu s TV JOJ.

Okrem hokejovo ladeného spotu sa Telekom stáva výraznejšou súčasťou živých prenosov z MS v hokeji. Všetky dôležité momenty vybraných zápasov budú komentované prostredníctvom magentového tabletu a zaujímavé situácie popisované priamo na obrazovke virtuálnou magentovou ceruzkou. Zákazníci budú mať navyše k dispozícii exkluzívne zostrihy zo všetkých zápasov ako aj vybraných častí hokejového štúdia na domovskej stránke Magio TV.

image

V prvej časti kampane Telekom Spojte sa s rodinou chýbal u Radivojevičovcov ich syn Luka. Branko si to vynehradí v druhom špeciálnom spote.

Vizitka kampane:

Klient: Slovak Telekom – Slovak Telekom (Petra Novotná, Ivana Daučíková, Michal Mrnčo, Klaudia Linkeschová, Katarína Gavláková)

CreativeDirector: Jaroslav Vígh

AssociateCreativeDirector: Adam Baška

Copywriter: Zuzana Martiniaková, Sabina Lukáčová

Art Director: Veronika Holaňová

UnitDirector: Tatiana Hrutková

Account Manager: Zuzana Kormancová

Stratég: Lenka Dzurendová, Kamil Charvát

Interná videoprodukcia: Lukáš Krist, Martin Palkovič, Martin Hluchý

Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS

Réžia: Jaroslav Vígh

Kamera: Tomáš Kotas, Lukáš Krist

Sound Design:Vladimír Bajnoci

Mediálna agentúra: Wavemaker

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. máj 2024 10:34