AKTUÁLNE: Veľká streamovacia platforma na Slovensku zavádza predplatné s reklamami
Veľká streamovacia platforma zavedie na Slovensku predplatné s reklamou. Priblížila aj ďalšie podrobnosti a to napríklad, koľko reklám uvidíte.
Určite to poznáte, prídete domov z práce alebo zo školy a chcete jednoducho vypnúť a pozrieť si dobrý film či seriál. V zásade máte niekoľko možností, čo môžete pozerať. Prvou z nich je klasická televízia, kde nie vždy sa poskytovateľ trafí do vášho vkusu a zároveň, priznajme si to, sledovanie filmov a seriálov v televízii, je často ako sledovať reklamy, ktoré sú prerušované obsahom.
Druhou možnosťou je sledovanie obsahu cez streamovacie plaformy. Cez ne si môžeme vybrať film či seriál, po akom aktuálne bažíme. Či ide o komédiu, horor, drámu, dokument, vyberieme si prakticky vždy.
Viacero platforiem dlhodobo hovorí o zavedení predplatného s reklamou. Najčastejšie sa v súvislosti s touto témou skloňuje Netflix. Stále ale predplatné s reklamou u nás nie je dostupné. Nejde ale o jedinú platforma, ktorá nad týmto typom predplatného dlhodobo uvažuje. Jednou z ďalších je aj SkyShowtime. Práve o tejto platforme bude nižšie reč.
SkyShowtime zavádza predplatné s reklamou
Ešte začiatkom marca platforma uviedla, že bude hýbať s predplatným. Spoločnosť rovnako uviedla, že zavedie predplatné s reklamou, ktoré bude stáť 4,99 €. Doposiaľ ale spoločnosť nepriblížila, kedy sa tak stane. Ak by ste chceli ale ušetriť ešte viac na predplatnom, tak gigant ponúka aj predplatné dopredu, kedy cena je nižšou v závislosti od toho, na ako dlho si predplatíte prístup k obsahu.
Prejdime ale teraz k tomu, kedy predplatné s reklamou bude dostupné. Spoločnosť uviedla, že tento typ predplatného spustí na viac ako 20 trhoch, kde pôsobí. Medzi nimi je aj Slovensko.
Neprehliadnite
„SkyShowtime sa od začiatku snaží poskytovať vysokú hodnotu a záruku skvelej zábavy za skvelú cenu. Spustenie nášho predplatného s reklamami je ďalším krokom vo vývoji našich služieb, ktorý prichádza v dobe, keď ľudia hľadajú väčší výber a flexibilitu. Sme nadšení, že sme prvou streamovacou službou, ktorá ponúkne zákazníkom na všetkých našich trhoch variant s reklamou.“, uviedol generálny riaditeľ spoločnosti SkyShowtime Monty Sarhan.
Platforma v rámci správy pre média uvádza, že toto predplatné bude dostupné od 23. apríla.
Koľko reklám uvidíte s predplatným s reklamami
Prejdime ale teraz k objemu reklám, s ktorými sa budete môcť stretnúť. Hneď treba povedať, že reklám bude výrazne menej ako v bežnej televízii. Ako hovorí SkyShowtime, tak v priemere budete vidieť 4 až 5 minút reklám na jednu hodinu, čo nie je vôbec tak zlé.
„Štandardné predplatné s reklamami bude poskytovať prémiový divácky zážitok s priemerne štyrmi až piatimi minútami reklám za hodinu.“
Spoločnosť rovnako uvádza, že s týmto typom predplatného, budú mať jej zákazníci prístup k prémiovému obsahu. Inými slovami, nemali by ste sa stretnúť s inými obmedzeniami.
Komentáre