AKTUÁLNE: Veľká streamovacia platforma na Slovensku zavádza predplatné s reklamami

Veľká streamovacia platforma zavedie na Slovensku predplatné s reklamou. Priblížila aj ďalšie podrobnosti a to napríklad, koľko reklám uvidíte.

aktualna tema televizne stanice_titulka
Zdroj: unsplash.com (Glenn Carstens-Peters), úprava Vosveteit.sk

Určite to poznáte, prídete domov z práce alebo zo školy a chcete jednoducho vypnúť a pozrieť si dobrý film či seriál. V zásade máte niekoľko možností, čo môžete pozerať. Prvou z nich je klasická televízia, kde nie vždy sa poskytovateľ trafí do vášho vkusu a zároveň, priznajme si to, sledovanie filmov a seriálov v televízii, je často ako sledovať reklamy, ktoré sú prerušované obsahom.

Druhou možnosťou je sledovanie obsahu cez streamovacie plaformy. Cez ne si môžeme vybrať film či seriál, po akom aktuálne bažíme. Či ide o komédiu, horor, drámu, dokument, vyberieme si prakticky vždy.

Odoberajte Vosveteit.sk cez Telegram a prihláste sa k odberu správ

Viacero platforiem dlhodobo hovorí o zavedení predplatného s reklamou. Najčastejšie sa v súvislosti s touto témou skloňuje Netflix. Stále ale predplatné s reklamou u nás nie je dostupné. Nejde ale o jedinú platforma, ktorá nad týmto typom predplatného dlhodobo uvažuje. Jednou z ďalších je aj SkyShowtime. Práve o tejto platforme bude nižšie reč.

SkyShowtime zavádza predplatné s reklamou

Ešte začiatkom marca platforma uviedla, že bude hýbať s predplatným. Spoločnosť rovnako uviedla, že zavedie predplatné s reklamou, ktoré bude stáť 4,99 €. Doposiaľ ale spoločnosť nepriblížila, kedy sa tak stane. Ak by ste chceli ale ušetriť ešte viac na predplatnom, tak gigant ponúka aj predplatné dopredu, kedy cena je nižšou v závislosti od toho, na ako dlho si predplatíte prístup k obsahu.

Prejdime ale teraz k tomu, kedy predplatné s reklamou bude dostupné. Spoločnosť uviedla, že tento typ predplatného spustí na viac ako 20 trhoch, kde pôsobí. Medzi nimi je aj Slovensko.

„SkyShowtime sa od začiatku snaží poskytovať vysokú hodnotu a záruku skvelej zábavy za skvelú cenu. Spustenie nášho predplatného s reklamami je ďalším krokom vo vývoji našich služieb, ktorý prichádza v dobe, keď ľudia hľadajú väčší výber a flexibilitu. Sme nadšení, že sme prvou streamovacou službou, ktorá ponúkne zákazníkom na všetkých našich trhoch variant s reklamou.“, uviedol generálny riaditeľ spoločnosti SkyShowtime Monty Sarhan.

Platforma v rámci správy pre média uvádza, že toto predplatné bude dostupné od 23. apríla.

Koľko reklám uvidíte s predplatným s reklamami

Prejdime ale teraz k objemu reklám, s ktorými sa budete môcť stretnúť. Hneď treba povedať, že reklám bude výrazne menej ako v bežnej televízii. Ako hovorí SkyShowtime, tak v priemere budete vidieť 4 až 5 minút reklám na jednu hodinu, čo nie je vôbec tak zlé.

„Štandardné predplatné s reklamami bude poskytovať prémiový divácky zážitok s priemerne štyrmi až piatimi minútami reklám za hodinu.“

Spoločnosť rovnako uvádza, že s týmto typom predplatného, budú mať jej zákazníci prístup k prémiovému obsahu. Inými slovami, nemali by ste sa stretnúť s inými obmedzeniami.

Prihláste sa k odberu správ z Vosveteit.sk cez Google správy

Komentáre