Piatkovému vysielaniu dominovala v rebríčku nespravodajských relácií kategórie 12+ šou Milujem Slovensko. Pozrelo si ju 313-tisíc divákov. Mamu na prenájom sledovalo 273-tisíc ľudí.

Ruža pre nevestu získala na tretej priečke 246-tisíc divákov. Cestou necestou si pozrelo 203-tisíc ľudí. Vtip za stovku prilákal pred televízne obrazovky 185-tisíc divákov.

Report
Zdroj: Media and Digital Services

V kategórii 13 až 55 rebríček zmenil poradie. Jednotkou vo vysielaní bola Ruža pre nevestu s trhovým podielom 18,2 percent. Na dvojke skončila šou Milujem Slovensko, ktorá si vyslúžila 16 percent trhového podielu. Mama na prenájom získala medzi nespravodajskými reláciami 22,4 percenta trhového podielu. Miesto v rebríčku si našla aj relácia Cestou necestou so 13,7 percentami a šou Bez servítky s 16,4 percentami trhového podielu.

Za celý deň získala Skupina Markíza 33 percenta trhového podielu, Joj Group mala 24,9 percenta, RTVS 11,1 percenta a spravodajská TA3 nezískala ani jedno percento.

report
Zdroj: Media and Digital Services
report
Zdroj: Media and Digital Services
report
Zdroj: Media and Digital Services