Porovnanie F1 22 na nových konzolách a PC |
Digital foundry sa bližšie pozrelo na F1 22 a jej výkon na konzolách ako aj grafiku na PC.
Digital foundry sa bližšie pozrelo na F1 22 a jej výkon na konzolách ako aj grafiku na PC a aj oproti minuloročnej verzii.
Prišli na zaujímavú vec a to, že plný raytracing je z nejakého dôvodu len na Xbox konzolách,. Napríklad odlesky v kokpite má PS5 riešené len cez SSR a rovnako aj na PC, pričom na Xboxoch ide raytracing aj počas jazdy. Môže to byť chyba. Zvláštnu chybu s tieňmi má PS5 aj v garáži, kde sú pod autom rôzne farby namiesto čistého tieňa.
Na druhej strane autori teraz už pekne zvládli 120fps režim v hre, ktorý ide v dynamickom rozlíšení stabilne na oboch konzolách, len na Xbox Series X videli len pár tearingov. Rovnako čisto ide v dynamickom 4K/60 fps.
Na Xbox Sereis S ide hra v 1080p/60 fps v detailoch veľmi podobných Xbox Series X, jedine raytracing odlesky majú nižšie rozlíšenie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 109
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 149
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 52
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 116 zobraziť viac článkov >