Prvý júlový víkend nepriniesol sledovanosti tak vysoké čísla, na aké sme zvyknutí. Najvyšší počet divákov mala v rebríčku nespravodajských programov vo vekovej kategórii 12+ v hlavnom vysielacom čase Chart show, ktorú na obrazovkách TV Markíza sledovalo 198-ticís ľudí. Oproti predošlému piatku je to o takmer 100-tisíc divákov menej.

Večerné komédie

Markíza však žne úspech aj vďaka vysielaniu súťažno-zábavnej relácie Na love, ktorá sa v prvý prázdninový deň drží na druhej priečke sledovanosti. Piatkovú časť videlo 185-tisíc ľudí.

Prime time na TV Joj patrila filmu Profesori na zákazku. Francúzsku komédia priniesla televízii 171-tisíc sledujúcich, čo stačilo na tretie miesto rebríčka. Aj keď sa česká verzia kulinárskej šou vo štvrtok dostala až na šiestu priečku, mala vyššiu sledovanosť (161-tis.) ako v piatok na štvrtom mieste. Finále týždňa si pozrelo 152-tisíc ľudí.

V top 5 rebríčku najúspešnejších relácií už tradične nechýba markizácky Reflex. Relácia sa pravidelne teší vysokej sledovanosti, tentokrát však iba so 149-tisíc divákmi. Možno skonštatovať, že teplé počasie a prvý prázdninový deň diváci využili inak, ako pri televíznych obrazovkách, čo dokazujú čísla sledovanosti

Vo vekovej kategórii 12 až 54 rokov sa v nespravodajskom rebríčku v hlavnom vysielacom čase diváci rozhodovali medzi jojkárskou komédiou Profesori na zákazku a markizáckou Chart show. Väčšina zvolila film, ktorý sledovalo 102-tisíc divákov s trhovým podielom 15,2 percenta. Markíza zaostávala iba o 13-tisíc divákov, 89-tisíc ľudí prinieslo trhovému podielu 13,5 percentami.

Top 5 najsledovanejších

Markíze patrili takmer všetky relácie z top päť najsledovanejších. Šou Na love videlo iba 76-tisíc divákov, avšak s vysokým trhovým podielom - 18,3 percenta. Ľudí k obrazovkám prilákali tiež Rodinné prípady. Piatkovú popoludňajšiu epizódu sledovalo 60-tisíc divákov s trhovým podielom 15,4 percenta.

S nízkym rozdielom, iba dvetisíc divákov sa na piatej priečke umiestila relácia Reflex, ktorú sledovalo 58-tisíc divákov.

Jojka si ale tentokrát môže pripísať čísla v sledovanosti aj vďaka jej kanálu Plus, ktorý v hlavnom vysielavcom čase priniesol na televízne obrazovky film Van Helsing, v hlavnej úlohe s Hughom Jackmanom. Sledovalo ho 54-tisíc divákov. Vysoký trhový podiel však nepriniesol. Iba 8,5 percenta.