Odolnosť proti nárazu, prachu a vode v súčasnom svete smartfónov nie je výnimočný parameter. Vyjadruje sa kódovým označením, ktoré majiteľovi naznačí, aká je úroveň odolnosti pri konkrétnom modeli zariadenia. Niektoré znesú iba špliechajúcu vodu, iné aj dlhodobé ponorenie do určitej hĺbky.

Na tieto pravidlá zrejme spoločnosť Samsung zabudla pri svojej reklamnej kampani v Austrálii. Technologický gigant tu dostal pokutu vo výške 14 miliónov austrálskych dolárov (približne 9,2 milióna eur). Reklamná kampaň prebiehala od marca 2016 do októbra 2018 a firma v nej prezentovala svoje smartfóny ako vhodné na použitie v bazénoch a slanej morskej vode.

Umelá inteligencia ilustračný obrázok
Neprehliadnite

Umelá inteligencia z Google, ktorá má vraj dušu, si najala advokáta. Má strach z vypnutia

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa