Zavrieť

Porady

Obchodne pravo/reklamácia služieb RK

v marci 2022 som kúpila prostredníctvom realitky byt na svoju sro. Nakoľko realitka celý proces skomplikovala, zanedbala povinnosti, a jej služby boli viac ako nevyhovujúce, 25.4.2022 som doporučene odoslala svoju reklamáciu v rozsahu 2xA4. Podľa poštového sledovacieho systému zásielok je zjavné, že predmetnú reklamáciu prevzali 27/4/22. Predávajúci ma informoval, že mu poslali výzvu na vyjadrenie sa, ale on ako správny zbabelec sa k veci nechce vyjadriť, napriek tomu, že sám ako laik skonštatoval, že sa jedná o veľkú fušerinu za veľké peniaze./3tis eur/. V reklamácii som žiadala o zľavu z tejto provízie. Doposiaľ som neobdržala žiadnu odpoveď, a predpokladám vzhľadom na to, ako sa konateľ RK celý čas správal ani neobdržím. Ako ďalej postupovať? Nechcem to nechať tak, pretože táto RK je pre laikov absolútne nebezpečná, čo vzhľadom na svoju mnohoročnú prax v realitách viem odborne posúdiť. Navyše sa predmetný konateľ po tom, čo som ho upozornila na to, že to nie je ok, nielen, že neospravedlnil, ale ešte mi aj vynadal....do prílohy prikladám aj predmetnú reklamáciu.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Obchodne pravo/reklamácia služieb RK

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.